Lech Kaczyński był współautorem ataku na mnie – abp. Stanisław Wielgus |POLECAM!

forumdlazycia Tradycji Katolickiej

Abp Stanisław Wielgus: „Tobie, Panie, zaufałem, nie zawstydzę się na wieki”. Historia mojego życia.

abp-stanislaw-wielgus-historia-mojego-zycia

Polecamy  kilka wybranych fragmentów książki abp. Stanisław Wielgusa pt.    >”Tobie,   Panie,   zaufałem,   nie   zawstydzę   się   na   wieki”.      Historia mojego życia.<

„Z   wyżej   przytoczonych   analiz   wynika   jednoznacznie,  kto przygotował na   mnie   atak,   kto   sparaliżował   mój   ingres   i   kto użył do tego celu IPN-u i posłusznych temu planowi mediów, —  a także tzw. katolickich publicystów,

—  którzy podobnie jak austriacko-niemieckie stowarzyszenie „Wir sind Kirche”  — kwestionują w duchu protestanckim hierarchię katolicką i zwalczają,   na   ile   możliwe,   katolickich   biskupów.

To, że Lech Kaczyński był współautorem ataku na mnie, stało się dla mnie całkowicie jasne niedługo po tragedii smoleńskiej.

View original post 385 słów więcej

Skomentuj

